GECE 3’te SAKIN FREE FİRE OYUNUNU OYNAMAYIN !

GECE 3’te SAKIN FREE FİRE OYUNUNU OYNAMAYIN !


100 thoughts on “GECE 3’te SAKIN FREE FİRE OYUNUNU OYNAMAYIN !”

  1. GEVSEK OYUN NU BEN AKŞAM12 DEN 4 TE KADAR OYNNİYOM OYUNDEN SENÇIKTIN ÇIGLIK MANTAJ OYUN SENİN YUZUNDE BELKİ 1000 KİSİ KAYBETİ AMK

  2. Aynitiyi fark etim adam fireefire onceden yapmis ve sakaciktan oynuyormus gibi yapim ve baska tarafa bakiyordu oyunda tireme oldunada biryere bakip sonra farketi (kanit) bu arada yalan

  3. Abi yalan söyleme sen çocuk mu kandırıyon Biz 28 yaşında aramızdan sen kimi kandırıyon ben 28 yaşındayım. Yalan söylediğin çok belli

  4. Saat iki buçukta video yorum Atıyorum yarım saat sonra Fire Fire gireceğim ve deneyeceğim yalan olduğunu zaten biliyorum

  5. efekt yapmayin ya boyle kucuk cocuklati kandiriyon hemde 3 te oynamiyorsun ben 4 yildir free fire oynuyorum proyum

  6. Siktirlan senin yüzünden free free den soğudun hepsi yalan arkadaşlar heee yavrum hee istadiğiniz zaman oynayabilirsiniz korkmayın yaaaa çok güzel oyun oynayin adi free free oynayin like de atin bayyy

  7. Kardeşim ilk kez oynuyorum diyorsun amma headshot lari dosuyorsun.Masallah hiç ben o qadar headshot vurmuyorum lan

  8. Senin gibi yalanci bi youtuber yok
    -ayyy ciglik sesu geldi ayyy bilmemmm oyundan atip durdu ve sildi
    Abi erkek adamin erkek videolari olur senin gibi yalanciyla zamanimi kaybetmek istemiyorum
    VAYY Cilgin Amk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *